pondělí 7. prosince 2009

ČP-rychlost, Nový Bor


Na Mikuláše se v Novém Boru uskutečnil poslední ČP v rychlosti pro tenhle rok. Zárovň s ním tam probíhalo MČR na rychlost dospělích. Tam suveréně vyhrál Libor Hroza za ním skončil Martin Šifra a třetí byl J. Švácha.
V mé kategorii (B) jsme byly zase zastoupeni v nepříliš hojném počtu, byly jsme tam jenom 4. Cesty vypadaly vcelku dobře, ale s jističema to až tak slavné nebylo, chytaly dost na tvrdo a občas to aji dost zabolelo. Když začala lézt nejmladší kategorie tak si stavěči všimly jak se zmílili. Cesty byly pro tak malé děti téměř nelezitelné, tak tam hodily pár chytů navíc a už to šlo. Ale vyskyt se další problém, a to takový že nešla časomíra. Tak se přistoupilo k nahradnímu řešení a měřilo se jako za stara, ručně. V rozlezech jsem do KO soubojů postopil z 1. místa, takže jsem šel s posledním. V tomto souboji jsem zvítězil a šel jsem do finále. Můj stalý finálový soupeř bohužel netrefil tlačítko na zastavení časomíry (té ruční) a nakonec se musel spokojit se třetím místem. Já jsem ve finále lezl s Martinem Margetajem, který byl poprvé ve finále a už teď z toho měl hroznou radost. Nakonec jsem vyhrál a jdu povzbuzovat Petra Klímu (HK Polička, jako já..) ktery bojoval o třetí místo. Bohužel i za mohutného povzbuzování Petr skončil těsně čtvrtý. V této nejstarší kategorii (A) vyhrál Standa Pekárek a druhý byl Dominik Uher. Poté následuje vyhlášení nejen závodu, ale i celkové pořadí. Jak v Závodě tak v celkovém pořadí jsem dosáhl na 1. místo. Petr skončil celkově 3.
Zavod skončil někdy ve 14:00 a já s Petrem toho pořád nemáme dost. Cestou jsem si všiml že jsme poblíž lezeckého centra Sobotky, tudíž se dlouho nerozmýšlíme a jedem potrénovat. Dali jsme tam pár cest s lanem, a poté jsme se uchýlili k našemu oblíbenému boulderingu, bouldrovka je tam na trénink ideální, nechybí tam snad jediný profil, takže všem doporučuji!

Žádné komentáře:

Okomentovat