pondělí 2. března 2015

Mladkov + nákres nových bouldrů

Jak jsem pravil, tak jsem plnil a o víkendu jsem společně s Šárinkou navštívil Mladkov. 
Původně jsem tu chtěl pozkoušet Wayna Gratzkyho 10-, ale jsem buď malej nebo slabej. Zaujme mě ale jiná, o něco lehčí linie, Koblížek 8-. Žádný zbytečný zdržování a rychle nabíhám do cesty. OS se nedaří, nenacházím chyty. Druhej pokus zjišťuji, že to až tak lehké není a sedám si u první presky. Třetím pokusem si vychutnávám nádhernou lištovačku v mírném převise s lehkým bouldrovým výlezem, no-handem a příjemným madlovitým dolezem s výhledem na Tichou Orlici, a když se zadaří, tak vám při cvakání poslední expresky oslavně zatroubí vlak z přilehlého tratě. 

Koblížek 8-

Počasí je poměrně vlídné, je okolo pěti stupňů, mírně fouká a občas vysvitne sluníčko.
Šárouš je zmrzlej a vymlouvá se na nemoc a těžké povolání. Tentokrát jí to ale věřím a jdu na tří-krokovou cestu Jeskyňka 7+. Padám... dobírám se k první expresce, zasmějeme se, namáguju, a když se konečně podívám, kde jsou chyty, tak tuhle opravdu krátkou ale zajímavou cestu (boulder) přelézám. 
Ještě utíkám vyfotit kámen s novými(?) bouldry a jede se. 


Šutr
Kámen se nachází asi 100 metrů napravo od hlavního masivu (nahoře v kopci). 


1. Akupressura               7A+ SD, levačka lišta, pravačka něco v pravo, doleva na hranu a lehce n. v. (bez pravé hrany)

2. Patagonie                 6C+ SD, levačka lišta (nebo i něco jinýho chcete-li), pravačka ve stejné úrovni na hraně, při hraně n . v. (bez levé hrany)

3. Klimičův spoďák       6C+ SD, oběma rukama ze spoďáku poctivě v levé polovině táhlého madla (nebrat příliš vpravo - potom je to cca 6B) a přímo přes malé lišty položeným za odměnu n. v. Ze stoje 5C

4. Kyčel                   6B SD, ze spoďáku mírně doprava n. v. Soft varianta - nastoupit s pomocí lišty nad spoďákem, cca 6A


Kámen jsem našel bez jevytelných známek lezení, ale věřím tomu, že jsem tento kámen nezaprášil mágem první, takže jestli se tu už někdo činil, rád info poupravím.
Průvodce na další bouldry v Mladkově zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat